Ett sista inlägg

Det har varit tyst här ett tag nu och det beror på att jag har haft väldigt mycket att göra och det i sin tur beror på att jag bestämde mig för att flytta hem från Japan. Anledningarna till det är många och efter att jag tänkt igenom allt flera gånger och övervägt alla alternativ så fanns det ingen tvekan hos mig att det var rätt val att åka hem. När jag sedan väl bestämt mig för något så brukar det kunna gå undan och den tid det varit tyst här på bloggen har jag spenderat med att knyta ihop allt i Japan och ta farväl av alla mina vänner där. Nu har jag varit i Sverige i ett och ett halvt dygn och känner att det här var det bästa beslut jag kunde ta och nöjd med min tid i Japan kan jag nu se fram emot en härlig svensk sommar. :)

Tack till alla er som följt min blogg!

090520_01

~ av J.Loov på maj 20, 2009.

Ett svar to “Ett sista inlägg”

  1. Välkommen hem!!!

Lämna en kommentar